Գայանե Հովսեփյանի արհեստանոց
CURRICULUM VITAE Գայանե Ս.Հովսեփյան
Հասցե (տուն).
Նոր Նորքի 7-րդ զանգված, Ավետիսյան 4-32,
Բջջ.հեռ: + (374 77) 66 18 86
+ (374 10) 66 18 86
Հասցե (աշխատանք). Նոր Նորքի 2-րդ զանգված, Մոլդովական փ., 135 դպրոց Հեռ.:
(+374 10) 63 31 80
e-mail: ghovsepyan@yandex.ru
Ծննդյան օր 04.01.1962թ.
Ծննդավայր Հայաստանի Հանրապետություն
Ազգություն Հայ
Քաղաքացիություն Հայաստանի Հանրապետության
Ընտանեկան կարգավիճակ Չամուսնացած
Կրթություն 1980-1985թթ. Երևանի պետական համալսարան, կենսաբանության ֆակուլտետ Աշխատանքային փորձ 01.09.1997թ.-ից մինչ այժմ Երևանի N 135 դպրոց, ուսուցչուհի
03.09.1996թ.-21.07.1997թ. Ռուսաստանի Դաշնության ք.Սոչիի N 13 միջնակարգ դպրոց, ուսուցչուհի
01.09.1995թ.-02.09.1996թ. Ռուսաստանի Դաշնության ք.Սոչիի Լոո ավանի N 77 միջնակարգ դպրոց, ուսուցչուհի
28.08.1987թ.-01.09.1995թ. Հայաստանի Հանրապետության ք.Աշտարակի N 1 միջնակարգ դպրոց, ուսուցչուհի
01.09.1985թ.-01.09.1989թ. Հայաստանի Հանրապետության ք.Աշտարակի N 56 պրոֆ. ուսումնարան, ուսուցչուհի
Դասընթացներ
2011թ. «Հայաստանի անտառների կենսաբազմազանության ուսումնասիրություն» ԳՄՀ «Կենսաբազմազանության կայուն կառավարում» ծրագրի շրջանակներում
2010թ. ՀՀ հանրակրթական դպրոցներում «Առողջ ապրելակերպ» առարկան դասավանդող ուսուցիչների 24-ժամյա վերապատրաստման դասընթաց ՁԻԱՀ-ի, տուբերկուլյոզի, մալարիայի դեմ պայքարի Գլոբալ հիմնադրամի «Հայաստանի Հանրապետությունում ՄԻԱՎ/ՁԻԱՀ-ի դեմ պայքարի ազգային ծրագրին աջակցություն» դրամաշնորհային համաձայնագրի շրջանակներում
2010թ. Ծաղկաձորում «Գնահատում» թեմայով 5-օրյա դասընթաց «Կրթության որակի և համապատասխանության» վարկային ծրագրի «Ուսուցիչների մասնագիտական զարգացում» ենթածրագրի շրջանակներում. վերապատրաստվել եմ որպես տեղական դասախոս
2010թ. «Միտք սերմանի´ր, ծառ տնկի´ր» վերապատրաստողների վերապատրաստման 36-ժամյա դասընթաց` կազմակերպված ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարության, Կրթության ազգային ինստիտուտի և «էյ-Թի-Փի» բարեգործական հիմնադրամի կողմից2010թ. Թրաֆիքինգ (մարդկանց շահագործում) թեմայով դասընթաց «Մարդկանց առևտուրը կանխելուն ուղղված դպրոցական կրթություն Հայաստանում, Վրաստանում և Ադրբեջանում» տարածաշրջանային ծրագրի շրջանակներում2009թ. «Կոնֆլիկտների կառավարում» թեմայով դասընթաց` կազմակերպված «Քաղաքացիական հասարակություն» ՀԿ-ի կողմից
2008թ. «Ներառական կրթություն» թեմայով դասընթաց` երկու փուլով` կազմակերպված ՀՀ ԿԳՆ կրթության ազգային ինստիտուտի, «Առաքելություն Արևելքի» կրթական ծրագրի և «Հույսի կամուրջ» ՀԿ-ի կողմից
28.02.2007թ.-06.03.2007թ. Լուսակերտում տեղական դասախոսների վերապատրաստման 7-օրյա
28.03.2007թ.-31.03.2007թ. դասընթացներ «Կրթության որակի և համապատասխանության»
01.04.2007թ.-07.04.2007թ. վարկային ծրագրի «Ուսուցիչների մասնագիտական զարգացում» ենթածրագրի շրջանակներում. մասնակցել եմ որպես վերապատրաստող կենտրոնական դասախոս
2006թ. Երևանում վերապատրաստվել եմ որպես կենտրոնական դասախոս «Կրթության որակի և համապատասխանության» վարկային ծրագրի «Ուսուցիչների մասնագիտական զարգացում» ենթածրագրի շրջանակներում2005-2006թթ. Փորձարարական դպրոցում «Հայաստանում միջին դպրոցի ուսումնական ծրագրերի մշակման և ուսուցիչների վերապատրաստման» ծրագրի շրջանակներում կազմակերպված մեկամյա դասընթաց` Այռեքս (IREX) կազմակերպության կողմից. մասնակցության վկայական
2005թ.«Հայաստանում միջին դպրոցի ուսումնական ծրագրերի մշակման և ուսուցիչների վերապատրաստման» ծրագրի շրջանակներում կազմակերպված 72-ժամյա դասընթաց` Այռեքս (IREX) կազմակերպության կողմից.Առաջին կարգի վկայական
2005թ. Դպրոցներում, բուհերում և քոլեջներում «ՄԻԱՎ/ՁԻԱՀ-ի կանխարգելում և անվտանգ վարքագծի ձևավորում» դասընթաց` կազմակերպված ՁԻԱՀ-ի, տուբերկուլյոզի և մալարիայի դեմ պայքարի Գլոբալ հիմնադրամի, ՀՀ ԿԳՆ-ի, «ՀԲՈւԳԱ»-ի, ՁԻԱՀ-ի Հայկական ազգային հիմնադրամի կողմից
2004թ. «Կենսաբանության ուսուցիչների վերապատրաստման 60-ժամյա դասընթաց»` կազմակերպված ԿԳՆ-ի և Կրթական բարեփոխումների կենտրոնի կողմից
2003թ. «Ինֆորմատիկայի գծով որակավորման բարձրացման 120-ժամյա դասընթաց» ԿԳՆ-ի կողմից «ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ» կրթահամալիրում
1999թ. «Կենսաբանության ուսուցիչների վերապատրաստման 30-ժամյա դասընթաց»` կազմակերպված ԿԳՆ-ի և Կրթական բարեփոխումների կենտրոնի կողմից
1998-1999թթ., «Կենսաբանության ուսուցիչների վերապատրաստման 150-ժամյա դասընթաց»` կազմակերպված ԿԳՆ-ի և Կրթական բարեփոխումների կենտրոնի կողմից
1998թ. «Հաշվապահական հաշվառում և հարկեր» բաժնի լրիվ դասընթաց «ԵՎԱ» ուսումնական կենտրոնում
Կամավորություն «Ղողանջ» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված ամառային դպրոցում բնապահպանության
2011թ. առարկայի դասավանդում
Գիտական հրատարակություններ
2011թ. Ընդարձակդասապլաններ.Կենսաբանություն: 8-րդդասարան/Ա.Գասպարյան, Գ.Բուլդոյան, Ն.Գևորգյան, Մ.Խաչատրյան, Գ.Հովսեփյան, Է.Մելքոնյան, Գ.Միրզոյան, Է.Բարսեղյան.-Եր.:ԷդիթՊրինտ, 2011, 192 էջ.>> պրակԲ
2011թ. Ընդարձակդասապլաններ.Կենսաբանություն: 7-րդդասարան/Ա.Գասպարյան, Գ.Բուլդոյան, Ն.Գևորգյան, Մ.Խաչատրյան, Գ.Հովսեփյան, Է.Մելքոնյան, Գ.Միրզոյան.-Եր.:ԷդիթՊրինտ, 2011, 192 էջ.>> պրակԱ
2009-2010թթ. Հատուկ կրթական ծրագրով սովորողների համար «Կենսաբանություն, 9-րդ դասարան» տետր` երաշխավորված ՀՀ ԿԳՆ և Կրթության ազգային ինստիտուտի կողմից
2007թ. «Կենսաբանություն.ուսուցիչների 5-օրյա վերապատրաստումների ծրագիր և նյութեր» մոդուլ/ Ա.Կարապետյան, Ի.Սահակյան, Գ.Հովսեփյան
2006թ. «Կենսաբանություն» մեթոդական ձեռնարկ/Գ.Միրզոյան, Գ.Բուլդոյան, Գ.Հովսեփյան.-Եր.:Զանգակ-97, 2006
Համակարգչային գիտելիքներ Microsoft Office Word, Excel, Power Point Presentation, էլեկտրոնային գրատախտակից օգտվելու կարողություններ (Smart Board)
Լեզուների իմացություն Հայերեն (մայրենի); ռուսերեն (գերազանց); անգլերեն(բավարար)
Հոբբի Երաժշտություն, ընթերցանություն, խոհարարություն, էքսկուրսիաներ
Հասցե (տուն).
Նոր Նորքի 7-րդ զանգված, Ավետիսյան 4-32,
Բջջ.հեռ: + (374 77) 66 18 86
+ (374 10) 66 18 86
Հասցե (աշխատանք). Նոր Նորքի 2-րդ զանգված, Մոլդովական փ., 135 դպրոց Հեռ.:
(+374 10) 63 31 80
e-mail: ghovsepyan@yandex.ru
Ծննդյան օր 04.01.1962թ.
Ծննդավայր Հայաստանի Հանրապետություն
Ազգություն Հայ
Քաղաքացիություն Հայաստանի Հանրապետության
Ընտանեկան կարգավիճակ Չամուսնացած
Կրթություն 1980-1985թթ. Երևանի պետական համալսարան, կենսաբանության ֆակուլտետ Աշխատանքային փորձ 01.09.1997թ.-ից մինչ այժմ Երևանի N 135 դպրոց, ուսուցչուհի
03.09.1996թ.-21.07.1997թ. Ռուսաստանի Դաշնության ք.Սոչիի N 13 միջնակարգ դպրոց, ուսուցչուհի
01.09.1995թ.-02.09.1996թ. Ռուսաստանի Դաշնության ք.Սոչիի Լոո ավանի N 77 միջնակարգ դպրոց, ուսուցչուհի
28.08.1987թ.-01.09.1995թ. Հայաստանի Հանրապետության ք.Աշտարակի N 1 միջնակարգ դպրոց, ուսուցչուհի
01.09.1985թ.-01.09.1989թ. Հայաստանի Հանրապետության ք.Աշտարակի N 56 պրոֆ. ուսումնարան, ուսուցչուհի
Դասընթացներ
2011թ. «Հայաստանի անտառների կենսաբազմազանության ուսումնասիրություն» ԳՄՀ «Կենսաբազմազանության կայուն կառավարում» ծրագրի շրջանակներում
2010թ. ՀՀ հանրակրթական դպրոցներում «Առողջ ապրելակերպ» առարկան դասավանդող ուսուցիչների 24-ժամյա վերապատրաստման դասընթաց ՁԻԱՀ-ի, տուբերկուլյոզի, մալարիայի դեմ պայքարի Գլոբալ հիմնադրամի «Հայաստանի Հանրապետությունում ՄԻԱՎ/ՁԻԱՀ-ի դեմ պայքարի ազգային ծրագրին աջակցություն» դրամաշնորհային համաձայնագրի շրջանակներում
2010թ. Ծաղկաձորում «Գնահատում» թեմայով 5-օրյա դասընթաց «Կրթության որակի և համապատասխանության» վարկային ծրագրի «Ուսուցիչների մասնագիտական զարգացում» ենթածրագրի շրջանակներում. վերապատրաստվել եմ որպես տեղական դասախոս
2010թ. «Միտք սերմանի´ր, ծառ տնկի´ր» վերապատրաստողների վերապատրաստման 36-ժամյա դասընթաց` կազմակերպված ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարության, Կրթության ազգային ինստիտուտի և «էյ-Թի-Փի» բարեգործական հիմնադրամի կողմից2010թ. Թրաֆիքինգ (մարդկանց շահագործում) թեմայով դասընթաց «Մարդկանց առևտուրը կանխելուն ուղղված դպրոցական կրթություն Հայաստանում, Վրաստանում և Ադրբեջանում» տարածաշրջանային ծրագրի շրջանակներում2009թ. «Կոնֆլիկտների կառավարում» թեմայով դասընթաց` կազմակերպված «Քաղաքացիական հասարակություն» ՀԿ-ի կողմից
2008թ. «Ներառական կրթություն» թեմայով դասընթաց` երկու փուլով` կազմակերպված ՀՀ ԿԳՆ կրթության ազգային ինստիտուտի, «Առաքելություն Արևելքի» կրթական ծրագրի և «Հույսի կամուրջ» ՀԿ-ի կողմից
28.02.2007թ.-06.03.2007թ. Լուսակերտում տեղական դասախոսների վերապատրաստման 7-օրյա
28.03.2007թ.-31.03.2007թ. դասընթացներ «Կրթության որակի և համապատասխանության»
01.04.2007թ.-07.04.2007թ. վարկային ծրագրի «Ուսուցիչների մասնագիտական զարգացում» ենթածրագրի շրջանակներում. մասնակցել եմ որպես վերապատրաստող կենտրոնական դասախոս
2006թ. Երևանում վերապատրաստվել եմ որպես կենտրոնական դասախոս «Կրթության որակի և համապատասխանության» վարկային ծրագրի «Ուսուցիչների մասնագիտական զարգացում» ենթածրագրի շրջանակներում2005-2006թթ. Փորձարարական դպրոցում «Հայաստանում միջին դպրոցի ուսումնական ծրագրերի մշակման և ուսուցիչների վերապատրաստման» ծրագրի շրջանակներում կազմակերպված մեկամյա դասընթաց` Այռեքս (IREX) կազմակերպության կողմից. մասնակցության վկայական
2005թ.«Հայաստանում միջին դպրոցի ուսումնական ծրագրերի մշակման և ուսուցիչների վերապատրաստման» ծրագրի շրջանակներում կազմակերպված 72-ժամյա դասընթաց` Այռեքս (IREX) կազմակերպության կողմից.Առաջին կարգի վկայական
2005թ. Դպրոցներում, բուհերում և քոլեջներում «ՄԻԱՎ/ՁԻԱՀ-ի կանխարգելում և անվտանգ վարքագծի ձևավորում» դասընթաց` կազմակերպված ՁԻԱՀ-ի, տուբերկուլյոզի և մալարիայի դեմ պայքարի Գլոբալ հիմնադրամի, ՀՀ ԿԳՆ-ի, «ՀԲՈւԳԱ»-ի, ՁԻԱՀ-ի Հայկական ազգային հիմնադրամի կողմից
2004թ. «Կենսաբանության ուսուցիչների վերապատրաստման 60-ժամյա դասընթաց»` կազմակերպված ԿԳՆ-ի և Կրթական բարեփոխումների կենտրոնի կողմից
2003թ. «Ինֆորմատիկայի գծով որակավորման բարձրացման 120-ժամյա դասընթաց» ԿԳՆ-ի կողմից «ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ» կրթահամալիրում
1999թ. «Կենսաբանության ուսուցիչների վերապատրաստման 30-ժամյա դասընթաց»` կազմակերպված ԿԳՆ-ի և Կրթական բարեփոխումների կենտրոնի կողմից
1998-1999թթ., «Կենսաբանության ուսուցիչների վերապատրաստման 150-ժամյա դասընթաց»` կազմակերպված ԿԳՆ-ի և Կրթական բարեփոխումների կենտրոնի կողմից
1998թ. «Հաշվապահական հաշվառում և հարկեր» բաժնի լրիվ դասընթաց «ԵՎԱ» ուսումնական կենտրոնում
Կամավորություն «Ղողանջ» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված ամառային դպրոցում բնապահպանության
2011թ. առարկայի դասավանդում
Գիտական հրատարակություններ
2011թ. Ընդարձակդասապլաններ.Կենսաբանություն: 8-րդդասարան/Ա.Գասպարյան, Գ.Բուլդոյան, Ն.Գևորգյան, Մ.Խաչատրյան, Գ.Հովսեփյան, Է.Մելքոնյան, Գ.Միրզոյան, Է.Բարսեղյան.-Եր.:ԷդիթՊրինտ, 2011, 192 էջ.>> պրակԲ
2011թ. Ընդարձակդասապլաններ.Կենսաբանություն: 7-րդդասարան/Ա.Գասպարյան, Գ.Բուլդոյան, Ն.Գևորգյան, Մ.Խաչատրյան, Գ.Հովսեփյան, Է.Մելքոնյան, Գ.Միրզոյան.-Եր.:ԷդիթՊրինտ, 2011, 192 էջ.>> պրակԱ
2009-2010թթ. Հատուկ կրթական ծրագրով սովորողների համար «Կենսաբանություն, 9-րդ դասարան» տետր` երաշխավորված ՀՀ ԿԳՆ և Կրթության ազգային ինստիտուտի կողմից
2007թ. «Կենսաբանություն.ուսուցիչների 5-օրյա վերապատրաստումների ծրագիր և նյութեր» մոդուլ/ Ա.Կարապետյան, Ի.Սահակյան, Գ.Հովսեփյան
2006թ. «Կենսաբանություն» մեթոդական ձեռնարկ/Գ.Միրզոյան, Գ.Բուլդոյան, Գ.Հովսեփյան.-Եր.:Զանգակ-97, 2006
Համակարգչային գիտելիքներ Microsoft Office Word, Excel, Power Point Presentation, էլեկտրոնային գրատախտակից օգտվելու կարողություններ (Smart Board)
Լեզուների իմացություն Հայերեն (մայրենի); ռուսերեն (գերազանց); անգլերեն(բավարար)
Հոբբի Երաժշտություն, ընթերցանություն, խոհարարություն, էքսկուրսիաներ
ԲՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԿԱՏԱԿՆԵՐ ՉԻ ՍԻՐՈՒՄ
Անտառի միջազգային տարի 2011
կազմակերպիչ` giz
կազմակերպիչ` giz
ԱՆՏԱՌՆ ԻՄ ԱՉՔԵՐՈՎ
Աշնանային զգլխիչ առավոտ էր: Արևի նվազ ճառագայթները ջերմացնում էին սառը հողը: Ավտոբուսը հանդարտորեն մոտենում էր Դիլիջանին: Բոլորս էլ զմայլված էինք Դիլիջանի բնությամբ: Կարծես աշունն իր կախարդական փայտիկը ընկղմել էր գույների մեջ և շռայլորեն տարածել շուրջբոլորը` նկարելով մի հրաշք նկար` կարմիր, դեղին, կանաչ երանգներով: Գույների առատ հրավառությունն էինք վայելում մենք և չէինք հոգնում, որովհետև դիտում էինք ոչ միայն գեղեցկության համար, այլ ունեինք նպատակներ, պետք է չափեինք ծառերի բարձրությունը, որոշեինք արմատների շառավիղը, դիտեինք անտառի շարահարկերը, փորձեինք մեկնաբանել նյութերի շրջապտույտը, մեր զգայարաններով զգայինք ծառերը, թռչունների դայլայլը, փնտրեինք միջատներ հողում, ծառերի վրա, քարերի տակ...
Այնքան աննկատ անցավ ժամանակը, բովանդակալից և հետաքրքիր: Դպրոցում ձեռք բերած գիտելիքները կիրառեցինք դիտարկումների ընթացքում, փորձեր կատարելիս, նույնիսկ չնկատեցինք երկնքում կուտակված ամպերը: Աստիճանաբար երկնքի լազուրում հայտնվեցին ամպի ծվեններ: Նրանք, միահյուսվելով իրար, կազմել էին անձեռակերտ վրան, որը հովանավորում էր աշնանային անտառը: Շուտով կայծակ փայլատակեց երկնքում: Հորդառատ անձրև սկսվեց: Սակայն անտառը դիմադրում էր քամուն ու անձրևին. չէ որ նա հաճախ է հաղթահարել նման փորձություններ: Գեղեցիկ է աշնանային անտառը թե' արևի շողերի ներքո, թե' փոթորկին և թե' սառնամանիքներին:
Այնքան աննկատ անցավ ժամանակը, բովանդակալից և հետաքրքիր: Դպրոցում ձեռք բերած գիտելիքները կիրառեցինք դիտարկումների ընթացքում, փորձեր կատարելիս, նույնիսկ չնկատեցինք երկնքում կուտակված ամպերը: Աստիճանաբար երկնքի լազուրում հայտնվեցին ամպի ծվեններ: Նրանք, միահյուսվելով իրար, կազմել էին անձեռակերտ վրան, որը հովանավորում էր աշնանային անտառը: Շուտով կայծակ փայլատակեց երկնքում: Հորդառատ անձրև սկսվեց: Սակայն անտառը դիմադրում էր քամուն ու անձրևին. չէ որ նա հաճախ է հաղթահարել նման փորձություններ: Գեղեցիկ է աշնանային անտառը թե' արևի շողերի ներքո, թե' փոթորկին և թե' սառնամանիքներին:
Անտառը մարդու բարեկամն է, և կենդանիների օթևանը: Այն կարծես կանաչ դրախտ լինի: Անտառում լսվում է թռչունների ուրախ ծլվլոցը, խոխոջուն գետակի լիակուրծք խշշոցն ու մռունչը: Անտառում ծառերը փարթամորեն աճել ու զովություն են պարգևում մարդկանց, իսկ երփներանգ ծաղիկները անուշ բույր էին սփռում շրջապատում: Սակայն ինձ այնտեղ դուր չեկավ մի բան. մարդիկ գնում են հանգստանալու և վերջում աղտոտում են բնությունը` չմտածելով հետևանքների մասին: Մենք բոլորս էլ պետք է մաքուր պահենք բնությունը. չէ որ բնությունից է կախված նաև մեր կյանքը...
... Բնությունը գթառատ մոր նման սփռում է իր բոլոր հարստությունները մեր առաջ: Դաշտերի, այգիների, անտառների երաժիշտները` թռչունները, մեր կյանքը լցնում են զվարճությամբ ու հաճույքով, ոչնչացնում են վնասատուներին, ապահովում դաշտերի և այգիների առատ բերքը... Պետք է սիրենք բնությունը...
...Անտառում հանգստանալ ցանկացողներից շատերը հաճախ խարույկի համար օգտագործում են ոչ միայն չոր, այլև կանաչ, աճող ծառեր, ղտոտում են անտառը` թողնելով պահածոների դատարկ տուփեր, շշեր, սննդի մնացորդներ: Խարույկի տեղում ոչնչանում է բուսականությունը: Յուրաքանչյուր մարդ պետք է իմանա անտառի պահպանության կանոնները և խստորեն պահպանի այն...
...Պահպանության համար կարիք ունեն ոչ միայն որոշ անհետացող բույսեր ու կենդանիներ, այլև ջուրը, հողը, անտառը, օդը: Հիշենք, որ ծառերը մեզ պաշտպանում են շոգից ու ցրտից, փոշուց ու ծխից, վնասակար մանրէներից, մեզ տալիս են շնչառության համար թթվածին...
...Իսկ ինչպես օգնել անտառին? Հարձակվել անտառը հատողի վրա? Նրանց դե, ովքեր անօրինական հատում են անտառը, պայքարի են դուրս եկել <<Էկո-ակումբի>> անդամները` Երևանի հ. 135 և հ. 49 հիմնական դպրոցները: Պե'տք է լինել այդ ակումբի անդամ:
Պատանի' բարեկամ, եթե դու չես կտրում ծառ, դա լավ է, իսկ եթե ուրիշին թույլ չես տալիս հատելու, դա շատ լավ է, սակայն եթե դու ամեն տարի տնկում ես մեկ ծառ և խնամում, դա հիանալի է:
...Պահպանության համար կարիք ունեն ոչ միայն որոշ անհետացող բույսեր ու կենդանիներ, այլև ջուրը, հողը, անտառը, օդը: Հիշենք, որ ծառերը մեզ պաշտպանում են շոգից ու ցրտից, փոշուց ու ծխից, վնասակար մանրէներից, մեզ տալիս են շնչառության համար թթվածին...
...Իսկ ինչպես օգնել անտառին? Հարձակվել անտառը հատողի վրա? Նրանց դե, ովքեր անօրինական հատում են անտառը, պայքարի են դուրս եկել <<Էկո-ակումբի>> անդամները` Երևանի հ. 135 և հ. 49 հիմնական դպրոցները: Պե'տք է լինել այդ ակումբի անդամ:
Պատանի' բարեկամ, եթե դու չես կտրում ծառ, դա լավ է, իսկ եթե ուրիշին թույլ չես տալիս հատելու, դա շատ լավ է, սակայն եթե դու ամեն տարի տնկում ես մեկ ծառ և խնամում, դա հիանալի է:
...Մարդը ցանկանում է միաձուլվել իրեն շրջապատող աշխարհին` ամրապնդելով իր կապը հողի հետ, արմատավորվելով <<Մայր>> հողում:
Մի խոսքով վերադարձանք մեծ տպավորություններով և մեկ անգամ ևս եկանք այն եզրակացության, որ բնությունը որոշ բաներ թաքցրել է մեզանից և որոշ բաներ էլ բացահայտել է, որի շնորհիվ էլ գոյություն ունի հետազոտությունը, որ նշանակում է փնտրել և գտնել...
Մի խոսքով վերադարձանք մեծ տպավորություններով և մեկ անգամ ևս եկանք այն եզրակացության, որ բնությունը որոշ բաներ թաքցրել է մեզանից և որոշ բաներ էլ բացահայտել է, որի շնորհիվ էլ գոյություն ունի հետազոտությունը, որ նշանակում է փնտրել և գտնել...